Älskade skruttunge!

Tyckte att det var dags att uppdatera lite här igen, är väl inne i någon tvådagarsperiod eller något där det ska uppdateras.

Första bilden värmde verkligen ett mamma hjärta och satte ett stort leende på mina läppar när jag fick den skickad till mig på förmiddagen. Lillkillen har hittat sin första favorittröja!
Självklart blev det byggare Bob, vem annars ;) Stora idolen här hemma tror jag minnsan, förutom pappa då. Det är den allra allra strösta idolen och den platsen kan ingen annan fylla ut.

Nästa bild hade utvecklats lite när jag kom hem från jobbet. Fick veta av Algot att jag skulle komma med honom till badrummet för att han skulle visa något.

Han hade fullt upp med nalle. Nalle skulle sitta på potta, ha blöja, borsta tänderna, bada, kräkas i toaletten, tvättas i rumpan med våtservetter. Sen tvättade Algot även samtidigt, hade stoppat in massa tvätt i maskinen så det var en eftermiddag med mycket att göra. Att göra saker med nalle följde med till matbordet då han satte nalle på sin plats för att äta, dock fick inte nalle äta, han skulle vila vilket innebar att han fick sitta i soffan och titta på tv när vi åt.

Under kvällen har Algot fortsatt sitt skötande av gosedjuren. Istället för att själv sova har han tagit både kanin och nalle på pottan och sedan i omgångar lagt dem för att sova i läragåvagnen och kommit ut på promenad med dem. Kan inte annat än att le och bara älska honom :)

Nu verkar dock dagens äventyr vara till ända och drömmarnas värld har öppnat sig för Algot, somnade för en stund sen och nu hoppas vi på lite lagom sovmorgon imorgon, ska vi säga till 06.30?

Kommentarer
Postat av: Marita

Lillkillen har fullt upp och snart har ni inget att göra , för med den utvecklingen sköter han snart ett hem...

2012-03-30 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0