Önskelista

På begäran så har Algot skrivit ihop en liten önskelista inför sin ett-årsdag.

1. Sovsäck så jag kan följa med mamma och pappa på tältturer i sommar.
2. Sandlåda med lock som jag kan öva byggnadsarbete i.
3. Ett kök så jag kan visa mamma och pappa hur man lagar riktigt god mat.
4. Silvriga barnkammarboken så jag kan sjunga och lära mig roliga ramsor.
5. Uteleksaker så jag har nåt att göra när mamma och pappa ska pyssla i trädgården.
6. Astrid lindgrens filmer, jag har några men mamma och pappa avbröt prenumerationen så jag behöver några till.
7. Kläder behöver jag alltid även om det är tråkigt med mjuka paket.
8. Leksaker och böcker överlag är alltid kul.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm...utifrån det här ska man nog kunna komma på något skojigt, men vilka filmer har du och vilka klädstorlekar är det som gäller?? Kram Mostern

2011-04-05 @ 11:28:10
Postat av: Farmor

Rejäl önskelista redan! Undrar om det bara är Algot som önskar....?

2011-04-05 @ 22:15:27
Postat av: Sophie

Go Algot! Man fyller bara 1år en gång, så satsa stort de har Challe gjort! Tycker de verkar vara bra grejer du önskar dig och då understryker jag önskar. Det är ju inte ett måste ;)



Synd att vi inte får vara därpå din 1-årsdag! Men vi hopppas på massa kort. :)

2011-04-07 @ 10:15:19
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0